***ساخت بنر رایگان***
***ساخت بنر رایگان***
ساخت بنر های حرفه ای
درباره وبلاگ


برای سفارش بنر نظر بگذارید

____________________
دسته بندی

ساخت بنر

بارم قیمت های بنر

نمونه کار های بنر

ساخت قالب

بارم قیمت قالب ها

نمونه کار های قالب

ساخت هدر و لوگو

بارم قیمت های هدر و لوگو

نمونه کار های هدر و لوگو

____________________
آرشیو

ارديبهشت 1391

فروردين 1391

____________________
مطالب اخیر

بنر سایت ما
نمونه کار لوگو
سایت این وبلاگ افتتاح شد
نمونه کار هدر و لوگو
نمونه کار های بنر و کد آنها
بنر 2000 تومانی (ویژه)
بارم بنر ها

____________________
نویسنده

mostafa mahdizadeh

____________________
لینک ها

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

____________________
لینک ها

پرتال تفریح و سرگرمی

طراحی قالب رایگان

سیستم افزایش بازدید رز رنک

افزایش بازدید - افزایش پیج رنک

کوچه تنهایی خیال

ردیاب خودرو


____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 37975
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

IMG4UP کد بنر ما: کد را کپی کرده و در قالب خود قرار دهید و به ما خبر دهید تا بنر شما را در سایت خود قرار دهیم

چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,

بنر 2000 تومانی (ویژه)

                 

برای سفارش بنر پیام بگزارید



نظرات شما عزیزان:

محمد رضا
ساعت8:59---29 خرداد 1391
سلام داش مصطفي اين بنر ما آماده نشد الان 45 روزي هست فكر كنم ما رفتيم سفر و برگشتيم خبري از شما نشد بهم خبر بده لطفا

mostafa
ساعت13:29---5 ارديبهشت 1391
مگه نگفتید بنر رایگان پس 5000تومان از کجا اومد

mostafa
ساعت13:18---5 ارديبهشت 1391
سلام لینک شدی با نام ساخت بنر رایگان دوست عزیز اگه میشه یه بنر رایگان واسه وبلاگ عکس بساز و برام کدشو ایمیل کن کد بنر خودت رو هم بفرست ممنون باااااای فعلا

moein
ساعت21:43---1 ارديبهشت 1391
داداشی نمیدونم چه جوری بزارم میشه یکم بهم کمکم کنی اون کدی رو که دادی گفتی مال بنر اونو کجا بزارم باز نمیشه راهنمایی میکنی؟
پاسخ: کد رو در بالای قالب وبلاگت باید بزاری داداش


محمد رضا
ساعت20:34---1 ارديبهشت 1391
سلام دادا يه بنر رايگان ميشه برام بسازي براي وبلاگ تقديم به عشق فقط توپ باشه منتظرم دادا دستت درد نكنه بنر وبلاگت را هم بده بزارم تو وبلاگم مرسي

انواع جک
ساعت20:25---1 ارديبهشت 1391
سلام
یک لوگو میخوام واسه بلاگم
که هم تبلیغ کنه هم بتونه بازدیدو ببره بالا
قربون دستت اسمشو بزار دنیایی از جک
از رایگان ها باشه پس زمینشم آبی بزار
استقلال دوست دارم


moein
ساعت9:12---1 ارديبهشت 1391
داداشی دست درد نکنه ولی بلد نیستم چیکار کنم یه کوچلو راهنمایی میکنی فقط کوچلو دست طلا
پاسخ: در باره چی راهنمایی کنم؟


غريبه
ساعت20:24---30 فروردين 1391
واقعا عاليه كه حاضري بنر رايگان درست كني البته يه سودي داره كه خيلي زياد حرفه اي ميشي چون آمار سفارشاتت ميره بالا وبعدا با بنراي خيلي توپ تر ميتوني حسابي كسب درآمد كني...اگه واسه وب منم بسازي ممنون ميشم راستي لينكت كردم تو هم اگه دوست داري لينكم كن

ورودممنوع؟...
ساعت18:33---29 فروردين 1391
سلام داداش مصطفی گل هدر هم زیبا بود ممنون .می خواستم یه لطف دیگه بهم کنی ویه لوگوی زیبا برام بسازی وکدش رادروبت قرار بده ومن راخبر کن یه دنیا ممنون.

ورودممنوع؟...
ساعت17:34---26 فروردين 1391
سلام داداش مصطفی دانلود نمیشه اگه ممکنه شما برام دانلود کنید وکدش رادروبت قرار بده وخبرم کن بیام وردارم.منتظرم

ورودممنوع؟...
ساعت11:01---26 فروردين 1391
سلام چی شد بالاخره کد بنر را میدی یا نه

ایمان
ساعت17:20---25 فروردين 1391
سلام دوست عزیز.خسته نباشید . یک بنر رایگان میخواستم اگه میشه . ممنون

ورودممنوع؟...
ساعت12:49---24 فروردين 1391
سلام لطفا کد بنر من رادروبتون قراردهید وبه من خبر دهید تابیام بردارم.ممنون میشم.

هاشم
ساعت21:39---23 فروردين 1391
یک بنر میخوام اسم وب لاگم باشه

aydin
ساعت21:34---23 فروردين 1391

سلام وبلاگ جالبي داري اگه تونستي به وبلاگ ما هم سري بزن خوشحال ميشم اگه بيايي
bir-sevgi.loxblog.com


mohammad
ساعت19:53---23 فروردين 1391
سلام

یه بنر میخوام برای سامانه پیامک رایگان تاج

اینم ادرس سایت دوستان سر بزنید

www.sms.taj3da.ir
پاسخ: بنر شما آماده شده است


sara
ساعت17:04---23 فروردين 1391
سلام.من یه بنررایگان میخوام که زودصفحم بالابیادوحجمش زیادنباشه ازیه سمتم مربوط به وب پاتوق دخترپسراباشه

اگه درست میکنی خبرم کن

اینم ادرس وبم:

allthething.loxblog.com{پاتوق دخترپسرا}پاسخ: شما اگر با شرایط 2000 تومانی موافق هستید خبر بدهید تا بسازم


فاطمه
ساعت15:55---23 فروردين 1391
سلام من یه بنر قشنگ میخوام

اگه درست میکنی بهم خبر بده
پاسخ: شما اگر با شرایط 2000 تومانی موافق هستید خبر بدهید تا بسازم


محمود
ساعت15:47---23 فروردين 1391
سلام.ممنون که به وب من سر زدی امیدوارم که همشه موفق باشی.

من شما را لینک کردم شما هم من را لینک کنید.

پاسخ: شما لینک شدید دوست عزیز


میلاد
ساعت15:40---23 فروردين 1391
سلام یه بنر می خواستم که خیلی جالب باشه و از وبلاگم تبلیغ کنه و امارش رو ببره بالا فقط می خوام بنر رنگش آبی نباشه چون من پرسپولیسیم آدرسم اینه::::::::بانام آموزش و تفریح


http://www.milad2000.loxblog.com


راستی شما الان تو وبلاگم لینکید پاسخ: بنر شما تا 2 روز دیگه آماده میشود دوست عزیز


میلاد
ساعت15:38---23 فروردين 1391
سلام یه بنر می خواستم که خیلی جالب باشه و از وبلاگم تبلیغ کنه و امارش رو ببره بالا فقط می خوام بنر رنگش آبی نباشه چون من پرسپولیسیم آدرسم اینه::::::::بانام آموزش و تفریح

http://www.milad2000.loxblog.com

راستی شما الان تو وبلاگم لینکید پاسخ: بنر شما تا 2 روز دیگه آماده میشود دوست عزیز


ali
ساعت15:14---23 فروردين 1391
باسلام من يك بنر رايگان مي خواهم مي خواهم اسم بنر مرا بسيج دانش آموزي بگذاري
پاسخ: بنر شما تا 2 روز دیگر آماده خواهد شد


عشق من چراتنهایی
ساعت14:08---23 فروردين 1391
شما قالب هم درست میکنید رایگان اخه هرجا میرم همش بیخوده
پاسخ: بله میسازیم


عشق من چراتنهایی
ساعت13:40---23 فروردين 1391
یه بنر تاپ اگه میشه برای من درست کن که بترکونیم باهم هم سایت شکا امارش بره بالا هم امار من باش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: شما اگر با شرایط 2000 تومانی موافق هستید خبر بدهید تا بسازم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: